Newsletter

Otrzymaj 10% zniżki!

© Elbize.pl

Zwroty i reklamacje

Wymiana na inny rozmiar lub na inny produkt


Wymiana polega na zwrocie wybranych produktów, a następnie na złożeniu i opłaceniu nowego  zamówienia.


Prosimy o działanie wg wskazań.

Wszystkie pytania prosimy przesyłać mailem

 

kontakt@elbize.pl

 

 

Rezygnacja z zamówienia


Klientom sklepu online Elbize.pl przysługuje termin 14 dni od daty dostawy zamówienia na zwrot zakupionego towaru. Klient ponosi odpowiedzialność tylko za uszkodzenia produktu podczas przymierzania, które obniżają jego wartość. Zwrócony towar musi być zapakowany w fabrycznym opakowaniu, z metką, nie może być używany, prany, prasowany, zabrudzony, lub nie może być przesiąknięty zapachami (kremów, perfum, bądź dymu tytoniowego). Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć formularz zwrotu, reklamacji/wymiany wraz z paragonem/fakturą zakupu.

Reklamacje

Reklamacje mogą być składane w przypadku: stwierdzonej wady produkcyjnej lub wysłania towaru nie zgodnego z zamówieniem. Reklamacje dotyczące uszkodzenia podczas transportu przesyłki towaru będą rozpatrywane na podstawie sporządzonego protokołu uszkodzenia podpisanego przez kuriera, dostarczającego przesyłkę. W przypadkach uznanej reklamacji koszty usługi kurierskiej pokrywa Sprzedawca. Przed wysyłką reklamowanego towaru, prosimy skontaktować się z naszym doradcą w celu uzgodnienia sposobu wysyłki.

 

  • W przypadku reklamacji otrzymanego towaru:

  • Otrzymany produkt należy odesłać na adres:

  • Pari Company SP ZOO

  •  Aleja krakowska 165 Box A19 Łazy 05-552 Łazy 

  • 535624474

  • wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym dostępnym TUTAJ.

  • Po uznaniu reklamacji zwróconego towaru zostanie wysłana wiadomość mailowa, że zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty uznania reklamacji. Prosimy o prawidłowe wpisanie rachunku bankowego, na którym należy dokonać zwrotu.

  • Przesyłki ze zwróconym towarem, które z powodu nieodpowiedniego opakowania uległy uszkodzeniu, będą odsyłane na koszt Nadającego.

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub poprzez paczkomaty.

  • Każdy zwracany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.

  •  

  • W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny - pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, ELBIZE zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.

  • ELBIZE ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni.​

  • Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny

0
  • Instagram Ikona społeczna
  • Facebook Social Ikona